آموزش خیاطی دوختنی

خانمهای بلند قد چگونه لباس بپوشند؟

خانمهای بلند قد برای انتخاب لباس، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم :
هرکسی باید بداند که چه لباسی بپوشد تا آراسته تر و خوش تیپ تر جلوه کند. لباسهایی بپوشید که خیلی آزاد و گشاد نیستند ، از جین های راسته به خصوص تا روی قوزک پا استفاده کنید و اصلا سراغ شلوارهای فاق کوتاه نروید . برعکس شلوارهای فاق بلند همراه بلوز یا پیراهن هایی که خط کمرشان بالاست و زیر قفسه سینه قرار میگیرد انتخاب های مناسبی است. جالب است بدانید هر قدر سراغ رنگ های بیشتر و بعضا متضاد بروید، قدتان متناسب تر به نظر می آید. درباره طرح های روی لباس هم باید مدل های شلوغ را انتخاب کنید. در مورد شلوارهای دم پا گشاد نمی توان با قطعیت نظر داد. توصیه ما این است که ترجیحا سراغ این مدل ها نروید.
اگر بالاتنه لاغر و بلندی دارید، لباس هایی با راه های افقی متناسب تر و کوتاه تر نشان داده میشوند. تونیک های بلند هم انتخاب های خوبی هستند. به خصوص اگر کمی پف دار بایستد و پایین شان هم حالت کشی داشته باشد و راسته نایستد. مدل هایی که راه های عمودی دارند برای افرادی که قد بلندی دارند انتخاب خوبی نخواهد بود.
در مورد کفش هم باید بگوییم تا جایی که می توانید سراغ کفش های پاشنه بلند نروید مگر این که پاشنه هایشان در مقایسه با سایر کفش ها کوتاه به نظر بیاید! کفش های فلت یا تخت در صورتی که استاندارد باشند و روی پا و کمر فشار ایجاد نکنند بهترین گزینه ممکنه برای هر خانم قد بلندی به حساب می آید . تابستان هم که فصل این کفش هاست پس با خیال راحت خرید کنید.
برای انتخاب کیف مناسب همیشه به خاطر داشته باشید که بزرگ ترین مدل ها برای شما بهترین مدل ها هستند. وقتی یک کیف بزرگ در دست داشته باشید حواس بیننده را به خودش معطوف می کند و همین رمز موفقیت شما در خوشپوشی است.
چند جفت ساق دست با رنگ های مختلف داشته باشید وقتی مانتو یا پیراهنی را روی آنها می پوشید ، می توانید آستین ها را تا کنید تا کشیدگی دست ها متناسب تر و زیبا تر به نظر بیاید.

دوختنی

دیدگاه‌ها

    مرضیه ناقد

    سلام من پکیج الگوی شلوار و خریدم
    میخوام بدونم میتونم شلوار راحتی تو خونه ای هم بدوزم وهمچنین شلوارهای کشی
    چون من و دخترام فقط شلوار کشی میپوشیم
    ممنون میشم پاسخ بدید

0