آموزش خیاطی دوختنی

درآمد خیاطی

بسیاری از خانمها به دلیل محدودیت هایی که دارند، خواهان این هستند که در خانه خود با خیاطی کسب درآمد کنند.

در وهله اول، شما به عنوان یک خیاط باید بدانید مشتری شما کیست؟

دقیقا باید مشخص کنید برای چه سنی و چه جنسیتی میخواهید لباس بدوزید. سعی کنید حتما مشخص کنید تخصص شما در چه زمینه ای است تا مشتریان شما هم خاص باشند و مشخص کنید که آیا فقط برای ساکنان محله خود خیاطی می کنید؟ برای فامیل؟ یا پا را فراتر گذاشته و برای منطقه بزرگتری این کار را قبول میکنید.

مسلما هر کدام را انتخاب کنید در نحوه بازاریابی و تبلیغات کاری شما تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

به عنوان یک خیاط، سعی کنید همیشه به روز باشید. میتوانید در دوره ها و کارگاههای آموزشی که تکنیک های جدید را آموزش می دهند شرکت کنید و با متد روز پیش بروید.

در وب سایت های آموزشی خیاطی عضو شوید و در پیج های اینستاگرام به بررسی نکات و ترفندهای شغلتان بپردازید.

برای تبلیغ در کار خود، صرفا به تبلیغ دهان به دهان اکتفا نکنید. حتما اطلاعاتی از مشتریان خود به همراه محصول سفارشی شان داشته باشید تا بتوانید با روش های غیر معمول در معرفی خیاطی خود اقدام کنید.( مثلا پیشنهاد یک ماه خدمات رایگان درباره محصول را به مشتری خود بدهید)

حتما وجه تمایز خود را با دیگر رقبای این حرفه مشخص کنید. چرا مشتری باید به سراغ شما بیاید؟ لطفا سراغ ارزان کردن قیمت برای رقابت نروید. چون علاوه بر این که ارزش خودتان را پایین می آورید. ارزش کارتان هم پایین می آید و نهایتا محکوم به شکست هستید.

سعی کنید از امتیازات دیگری استفاده کنید مثلا استفاده از متریال خوب و با کیفیت، پیشنهاد طرح و رنگ مناسب با نیاز مشتری، برخورد مناسب و صبورانه با مشتری، عدم بدقولی در زمان تحویل و…

اجازه دهید تا جنبه های رفتار و اخلاق حرفه ای شما در کسب و کارتان به ذهن مشتری سپرده شود.

دوختنی

دیدگاه‌ها

    معصومه

    سلام وقت بخیر.اگه بخوام به صورت اینترنتی بفروشم،سایزهای مختلف برای کشیدن الگو از کجا باید تهیه کنم؟جدول های سایزبندی که تو کتابهای اموزشی هست مناسبه؟

0