آموزش خیاطی دوختنی

با چه لباسی لاغرتر به نظر میام؟

لباس‌هایی که شما را لاغرتر نشان می‌دهند

«وزن کم کردی؟»؛ این سؤالی است که به احتمال زیاد شنیدن آن را خیلی دوست دارید! کاهش وزن، چه به خاطر تمرین و رژیم و چه به صورت غیرارادی، به اکثر افراد احساس خوشایندی می‌دهد. خانم‌ها معمولاً به دنبال لباس‌هایی هستند که وزن باقی‌مانده‌ی پس از بارداری را مخفی کنند و البته همه دوست دارند که برای تابستان بدنی فیت و زیبا داشته باشند تا در زمان پوشیدن لباس شنا، تحسین همه را برانگیزند. تا قبل از اینکه به این بدن زیبا و مناسب برسید، می‌توانید لباس‌هایی را انتخاب کنید که شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان دهند.

لباس خریدن بعضی مواقع بسیار سخت می‌شود. اگر مدل نامناسبی را برای خود انتخاب کنید شاید این طور به نظر برسد که به جای لاغر شدن، چاق‌تر شده‌اید! سعی کنید بیشتر مدل هایی انتخاب کنید که کمر لباس در قسمتی بالاتر از شکم (زیر سینه) قرار می‌گیرد و باعث می‌شود تا شکم کمتر به چشم بیاید و سایر قسمت‌ها مورد توجه قرار گیرد. این لباس‌ها موجب می‌شود تا کمر نمایی باریک‌تر پیدا کند و سینه‌ها بارزتر شوند. این نوع لباس‌ها به ویژه برای خانم‌هایی که سینه‌های کوچک‌تری دارند مفید است زیرا کمک می‌کنند تا این ناحیه متناسب‌تر جلوه کند.

همچنین میتوان از پارچه های راه راه عمودی باریک با فاصله کم و پارچه هایی با رنگ های مات و خال دار ریز برای مخفی کردن چاقی استفاده کرد.

ترفندهایی که در بالا اشاره کردیم راه‌حلی موقت برای لاغرتر جلوه دادن شما هستند و در طولانی مدت بهتر است روی رژیم غذایی مناسب و ورزش برنامه‌ریزی کنید.

دوختنی

دیدگاه‌ها

0